V letošním bude vypsáno nové výběrové řízení na zajištění celého odpadového systému města Slatiňany. Nyní je možnost ovlivnit, jak budou účtovány a fungovat odpady v dalších letech.
Důvody:
- ukončení stávající smlouvy na svoz a využití tříditelných složek odpadu (plasty, sklo, papír a nápojové kartony) k 31. 12. 2019
- přijetí podnětu současného provozovatele sběrného dvora, tj. společností Recycling-kovové odpady a. s. (ve věci úpravy ceníku, platného od 1. 4. 2016)
- problematika hnízd na tříděný odpad, která například na konci roku byla přeplněná
- V letních měsících si mnoho občanů stěžovalo na zápach z popelnic. Také sběrný dvůr žádá navýšení cen. Zvýšení četnosti odvozu odpadu, případné rozšíření množství nádob na tříděný odpad či úpravy ceníku sběrného dvora nám současná podoba smluv bohužel neumožňuje.
Ačkoliv tato služba stojí 185 tis. Kč, tak nám zajistí kvalitní přípravu zadávacího řízení, průběh soutěže a takové smluvní podmínky, které nám v případě potřeby umožní operativně reagovat na potřeby občanů, aniž by se znovu musela vypisovat nová soutěž. Platnost současných smluv je do konce tohoto roku a tak veškeré změny zmiňované v předchozím článku vejdou v platnost nejdříve od nového roku. *3
Předpokládaný objem zakázky bude 9 milionů Kč za 5 let.*4
Návrh
Událost
- 8. 5. 2019 Základní parametry pro nový způsob nakládání s odpady
- 13. 3. 2019 Prezentace společností pracujících s odpady k připravovanému novému výběrovému řízení od 2020
- 13. 2. 2019 Výbor pro životní prostředí jednal o odpadech od roku 2020 ve Slatiňanech
Odkaz: Ozvěny 2/2019
Odkaz: Ozvěny 2019/5
Odkaz: *3 Ozvěny 2019/9 – Doplnění informací
Odkaz: Rada města Slatiňany projednala na 29. schůzi
Odkaz: Zajištění svozu a odstranění směsného komunálního odpadu z nádob na odpad a z kontejnerů na odpad
11 komentářů u „V letošním bude vypsáno výběrové řízení na odpady“